Wybierz hotel

Jak zorganizować warsztaty dla firmy? Sprawdź nasze pomysły!

Ciekawie przeprowadzone warsztaty angażują uczestników i dostarczają korzyści wszystkim stronom. Słuchacze zyskują wiedzę i umiejętności, prelegent buduje swój wizerunek eksperta, a firma sprawniej się rozwija. O sukcesie wydarzenia decyduje jednak nie tylko doświadczenie prowadzącego, ale też dobór tematu czy wybrane miejsce. Dowiedz się, jak zorganizować warsztaty, które porwą odbiorców.

Określ cel warsztatów

Przygotowania należy zacząć od określenia celu warsztatów. Wyznacza on rezultaty, jakie mają osiągnąć uczestnicy. Wskazuje, co słuchacze powinni wiedzieć, potrafić, myśleć i czuć po zakończeniu szkolenia. Dobrze określone cele są konkretne i mierzalne. Dzięki temu po warsztacie będziesz w stanie powiedzieć, czy założone efekty zostały osiągnięte.

Wymagania najlepiej sprecyzować w oparciu o potrzeby odbiorców, ich poziom wiedzy i kompetencji. Warto przyjrzeć się:

Można dodatkowo przeprowadzić wywiady i ankiety z pracownikami.

Ustal temat warsztatów

Mając sprecyzowany cel, łatwiej będzie też wybrać temat warsztatów i dopasować do niego metody szkoleniowe. Z pomocą przychodzą nie tylko informacje na temat uczestników, ale i aktualne trendy na rynku. 

Szkolenie może mieć charakter: zawodowy, rozwojowy, managerski czy sprzedażowy. W obecnych czasach największą popularnością cieszą się warsztaty z zakresu:

Rośnie również zapotrzebowanie na wydarzenia warsztatowe związane z nowymi technologiami. Cyberbezpieczeństwo, bazy danych, języki programowania znajdują rzesze zainteresowanych. 

Aktualne tendencje podpowiadają, jak zorganizować warsztaty, które pomogą rozwinąć najbardziej pożądane kompetencje. Mogą być też wartościową wskazówką, jakie obszary w firmie wymagają poprawy lub rozwoju.

Wybierz ekspertów

Na efektywność szkolenia w dużej mierze wpływa wybór odpowiedniego prowadzącego. To nie musi być koniecznie osoba o znanym nazwisku. Ważne, aby prelegent był specjalistą w swojej dziedzinie, praktykiem i pasjonatem jednocześnie. Dzięki temu będzie w stanie z zaangażowaniem przekazać wiedzę i zarazi odbiorców swoją charyzmą. Sprawdź zatem nie tylko doświadczenie eksperta, ale też sposób prowadzenia warsztatów. 

Dobry szkoleniowiec:

Przy wyborze trenera warto kierować się rekomendacjami osób z branży. Specjalistów możesz szukać na grupach facebookowych. Istnieją też strony zrzeszające ekspertów z różnych branż. 

Sprawdź, jak zorganizować warsztaty pod względem logistycznym

Organizacja warsztatów to również wyzwanie logistyczne. Wydarzenie zdecydowanie warto przeprowadzić poza biurem, w przyjemnym otoczeniu i profesjonalnych warunkach. Sala powinna nie tylko zapewniać odpowiednią liczbę miejsc, ale też zdrowe oświetlenie, układ sprzyjający pracy warsztatowej oraz nowoczesne wyposażenie. 

Flipchart, papier, markery, rzutnik LCD, ekran — to tylko najważniejsze elementy, jakie oferuje Hotel 500*** Premium Zegrze. Obiekt dysponuje salami o różnych rozmiarach i układach, który dopasujesz do potrzeb swojego wydarzenia. Komfortowi i efektywności nauki sprzyjają tu dodatkowo dzienne oświetlenie, smaczny poczęstunek oraz widok na Jezioro Zegrzyńskie. Położenie obiektu również przemawia za tym, aby organizować tu eventy firmowe. Warszawa znajduje się w odległości zaledwie 40 km.

Wybierając obiekt specjalizujący się w szkoleniach biznesowych, nie musisz samodzielnie zajmować się organizacją. Polegasz na doświadczeniu hotelowego zespołu. Pracownicy udostępnią sprzęt audiowizualny, obsłużą lunch i przerwy kawowe. Zorganizują też atrakcje po zakończeniu warsztatu. 

Wypromuj wydarzenie

Organizując warsztaty, musisz wziąć pod uwagę konieczność ich promocji. Informację o wydarzeniu warto rozesłać nie tylko wśród zainteresowanych pracowników firmy. Możesz opublikować reklamę w lokalnej prasie lub magazynie branżowym odpowiadającym profilem tematyce warsztatów. Niezawodnym kanałem są również media społecznościowe. Utwórz wydarzenie, zaplanuj jego reklamę i poinformuj o nim w grupach tematycznych na Facebooku.

Zadanie, jak zorganizować warsztaty dla firmy, nie musi być trudne, a może przynieść wiele korzyści. Kieruj się wskazówkami i stwórz wydarzenie, które zachwyci uczestników

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez J.W. Construction Holding Spółka Akcyjna, Radzymińska 326, 05-091, Ząbki , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane